Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
firm, których działalność dotyczy problemów niezwykle istotnych dla klienta - na przykład kancelarii prawnych lub firm kosultingowych. Typ ten przeważa też w tych znakach graficznych, które powstały kilkadziesiąt lat temu lub dawniej. Drugą grupę tworzą znaki, których osią konstrukcji jest interakcja znaczeń kodowanych w elementach typograficznych oraz w silnie zsyntetyzowanych symbolach graficznych. Symbole te w wielu przypadkach związane są z jedną z osiowych cech marki. Pole znaczeń określane przez znak jest zwykle szerokie. Interakcja tworzona może być także pomiędzy cechami formy wizualnej poszczególnych elementów znaku a ładunkiem emocjonalnym, jaki jest w nich zawarty. Dobrym przykładem takiej konstrukcji jest znak "Idei - Centertel".
Trzecia
firm, których działalność dotyczy problemów niezwykle istotnych dla klienta - na przykład kancelarii prawnych lub firm kosultingowych. Typ ten przeważa też w tych znakach graficznych, które powstały kilkadziesiąt lat temu lub dawniej. Drugą grupę tworzą znaki, których osią konstrukcji jest interakcja znaczeń kodowanych w elementach typograficznych oraz w silnie zsyntetyzowanych symbolach graficznych. Symbole te w wielu przypadkach związane są z jedną z osiowych cech marki. Pole znaczeń określane przez znak jest zwykle szerokie. Interakcja tworzona może być także pomiędzy cechami formy wizualnej poszczególnych elementów znaku a ładunkiem emocjonalnym, jaki jest w nich zawarty. Dobrym przykładem takiej konstrukcji jest znak "Idei - Centertel". <br>Trzecia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego