Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
kupuje te produkty w 5 lub więcej sklepach. Widać tu więc kolejne zróżnicowanie w zachowaniu się nabywców europejskich na rynku. Reakcją na taką sytuację są różnorodne działania firm handlowych w Europie Zachodniej. Sklepy stosują specjalne programy zniżek dla regularnych klientów, wydają im specjalne karty i proponują specjalne dodatkowe usługi, np. gratisowy przewóz zakupionych towarów lub opiekę nad dziećmi w sklepie.

Przykład: Tesco P.L.C. zdobywa lojalnych klientów

W lutym 1995 r. brytyjska sieć handlowa Tesco P.L.C. rozpoczęła dużą akcję kart dla lojalnych klientów, której koszt wyniósł ok. 12mln funtów.
W pierwszych kilku miesiącach działania programu "lojalnych klientów" ponad
kupuje te produkty w 5 lub więcej sklepach. Widać tu więc kolejne zróżnicowanie w zachowaniu się nabywców europejskich na rynku. Reakcją na taką sytuację są różnorodne działania firm handlowych w Europie Zachodniej. Sklepy stosują specjalne programy zniżek dla regularnych klientów, wydają im specjalne karty i proponują specjalne dodatkowe usługi, np. gratisowy przewóz zakupionych towarów lub opiekę nad dziećmi w sklepie.<br><br>&lt;tit&gt;Przykład: Tesco P.L.C. zdobywa lojalnych klientów&lt;/&gt;<br><br>W lutym 1995 r. brytyjska sieć handlowa Tesco P.L.C. rozpoczęła dużą akcję kart dla lojalnych klientów, której koszt wyniósł ok. 12mln funtów.<br>W pierwszych kilku miesiącach działania programu "lojalnych klientów" ponad
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego