Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
elementami.
Doskonałymi przykładami stosowania związków przyczynowych między elementami sloganu oraz pojemnym kontekstem pozycjonowania są hasła, identyfikujące renomowane marki lub skuteczne kampanie reklamowe:
Creative at heart - Akai
Think small - Volkswagen
When you are only No. 2, you try harder. Or else - Avis
Swatch. The others just watch. - Swatch
Tłumaczenie sloganów zwykle gubi połowę ich sensu. Mogłoby ono wyglądać mniej więcej tak, jeśli już koniecznie trzeba to zrobić:
Twórcze od pierwszej chwili (lub: twórcze od samego początku) - Akai
Myśl minimalnie - Volkswagen
Jeśli jesteś aż drugi, masz powód, aby robić to jeszcze lepiej - Avis.
Swatch. Inni po prostu patrzą (lub: Swatch. Inni mogą już
elementami. <br>Doskonałymi przykładami stosowania związków przyczynowych między elementami sloganu oraz pojemnym kontekstem pozycjonowania są hasła, identyfikujące renomowane marki lub skuteczne kampanie reklamowe: <br>Creative at heart - Akai <br>Think small - Volkswagen <br>When you are only No. 2, you try harder. Or else - Avis <br>Swatch. The others just watch. - Swatch <br>Tłumaczenie sloganów zwykle gubi połowę ich sensu. Mogłoby ono wyglądać mniej więcej tak, jeśli już koniecznie trzeba to zrobić: <br>Twórcze od pierwszej chwili (lub: twórcze od samego początku) - Akai <br>Myśl minimalnie - Volkswagen <br>Jeśli jesteś aż drugi, masz powód, aby robić to jeszcze lepiej - Avis. <br>Swatch. Inni po prostu patrzą (lub: Swatch. Inni mogą już
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego