Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2918
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
kwietnia 2001.

Dostawka
PAWEŁ GŁOWACKI
Rocznik 1965. Krytyk. Krytykował wszystkich na łamach "Teatru", "Tygodnika Powszechnego", "Rzeczpospolitej" i "Dziennika Polskiego".

Kolega w ciemię bity

Artysta dramatyczny Błażej Wójcik, który w dramatycznym przedstawieniu "Miłość Fedry" gra rolę trudną do ustalenia, już w pierwszej scenie wkłada prawą dłoń do, by tak rzec, wnętrza gustownych, elastycznych, czarnych gatek, zwija ją w pięść, po czym wykonuje ruchy, jakby kogoś w ciemię walił.
Napięcie powoli rośnie. Artyście dramatycznemu oczy zaczynają z orbit wychodzić, jego łapa w gaciach łapie rytm zdumiewający. My - widownia nadwiślańska - kciuki za Wójcika trzymamy, śpiewamy w duchu: "Polska gola, Polska gola, taka jest kibiców
kwietnia 2001.&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art" sub="culture" sex="m"&gt;Dostawka<br>&lt;au&gt;PAWEŁ GŁOWACKI&lt;/&gt;<br>Rocznik 1965. Krytyk. Krytykował wszystkich na łamach &lt;name type="tit"&gt;"Teatru"&lt;/&gt;, &lt;name type="tit"&gt;"Tygodnika Powszechnego"&lt;/&gt;, &lt;name type="tit"&gt;"Rzeczpospolitej"&lt;/&gt; i &lt;name type="tit"&gt;"Dziennika Polskiego"&lt;/&gt;.<br><br>&lt;tit&gt;Kolega w ciemię bity&lt;/&gt;<br><br>&lt;intro&gt;Artysta dramatyczny Błażej Wójcik, który w dramatycznym przedstawieniu &lt;name type="tit"&gt;"Miłość Fedry"&lt;/&gt; gra rolę trudną do ustalenia, już w pierwszej scenie wkłada prawą dłoń do, by tak rzec, wnętrza gustownych, elastycznych, czarnych gatek, zwija ją w pięść, po czym wykonuje ruchy, jakby kogoś w ciemię walił.&lt;/&gt;<br>Napięcie powoli rośnie. Artyście dramatycznemu oczy zaczynają z orbit wychodzić, jego łapa w gaciach łapie rytm zdumiewający. My - widownia nadwiślańska - kciuki za Wójcika trzymamy, śpiewamy w duchu: "&lt;q&gt;Polska gola, Polska gola, taka jest kibiców
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego