Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2918
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
muzycznych niedociągnięć i tekstowych ciągot w stronę rymów częstochowskich ich nowej płyty "Marchef w butonierce" słucha się całkiem przyjemnie. Tajemnica tej muzyki polega na prostocie i inteligentnym wykorzystywaniu naprawdę niedużych możliwości instrumentalnych. I choć do światowej czołówki nigdy należeć nie będą, są antidotum na kolejne krajowe popowe odkrycia roku. Trzecia gwiazdka za piosenkę "Tom Petty spotyka Debbie Harry". (RZ)
sp records

CYMESIK DLA MELOMANA
ARVO PÄRT BEZ BACHA
Muzyka istnieje w czasie. Rozwija się przez następujące po sobie dźwięki i pauzy. Nie można usłyszeć naraz całego utworu. Tym bardziej zaskakuje zastosowana w niej technika kolażu. Takie niespodzianki sprawiał słuchaczom Arvo Pärt
muzycznych niedociągnięć i tekstowych ciągot w stronę rymów częstochowskich ich nowej płyty "&lt;name type="tit"&gt;Marchef w butonierce&lt;/&gt;" słucha się całkiem przyjemnie. Tajemnica tej muzyki polega na prostocie i inteligentnym wykorzystywaniu naprawdę niedużych możliwości instrumentalnych. I choć do światowej czołówki nigdy należeć nie będą, są antidotum na kolejne krajowe popowe odkrycia roku. Trzecia gwiazdka za piosenkę "&lt;name type="tit"&gt;Tom Petty spotyka Debbie Harry&lt;/&gt;". &lt;au&gt;(RZ)&lt;/&gt;<br>&lt;name type="org"&gt;sp records&lt;/&gt;&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art" sub="music" sex="f"&gt;&lt;tit&gt;CYMESIK DLA MELOMANA&lt;/&gt;<br>&lt;tit1&gt;ARVO PÄRT BEZ BACHA&lt;/&gt;<br>&lt;intro&gt;Muzyka istnieje w czasie. Rozwija się przez następujące po sobie dźwięki i pauzy. Nie można usłyszeć naraz całego utworu. Tym bardziej zaskakuje zastosowana w niej technika kolażu. Takie niespodzianki sprawiał słuchaczom &lt;name type="person"&gt;Arvo Pärt
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego