Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przegląd Wojsk Lądowych
Nr: 4 (34)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1962
o 1/2-do 1,5 obrotu zwiększając w ten sposób obroty silnika. Następnie wkręt obracamy w lewo, aż do momentu, gdy silnik - wskutek zbyt niskich obrotów - zaczyna pracować nierównomiernie wykazując skłonność do zatrzymywania się. Z kolei ustawia się wkręt 2 , który zwykle znajduje się w odległości 1-2 skoków gwintu od pełnego zamknięcia przepustnicy. Obracając wkręt 2 w lewo poprawiamy stopień równomierności pracy silnika i zwiększamy jego obroty (maksymalnie do 450-500 obr/min.). Śrubę można jedynie odkręcać o 2,5 obrotu, o ile występują jakieś trudności można jeszcze zwiększyć obroty silnika za pomocą śruby 1 . Gdy czynności te nie
o 1/2-do 1,5 obrotu zwiększając w ten sposób obroty silnika. Następnie wkręt obracamy w lewo, aż do momentu, gdy silnik - wskutek zbyt niskich obrotów - zaczyna pracować nierównomiernie wykazując skłonność do zatrzymywania się. Z kolei ustawia się wkręt <hi rend="italic">2</hi> , który zwykle znajduje się w odległości 1-2 skoków gwintu od pełnego zamknięcia przepustnicy. Obracając wkręt <hi rend="italic">2</hi> w lewo poprawiamy stopień równomierności pracy silnika i zwiększamy jego obroty (maksymalnie do 450-500 obr/min.). Śrubę można jedynie odkręcać o 2,5 obrotu, o ile występują jakieś trudności można jeszcze zwiększyć obroty silnika za pomocą śruby <hi rend="italic">1</hi> . Gdy czynności te nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego