Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
a przedsiębiorstwami handlowymi stają się bardziej złożone i zróżnicowane.
Firmy handlowe reagują na te nowe uwarunkowania zmieniając strukturę sieci sprzedaży oraz realizując swe strategie rozwojowe poprzez: wprowadzanie nowoczesnych punktów sprzedaży, rozwijanie powiązań kooperacyjnych, koncentrację kapitałową, umiędzynarodawianie działalności.

5.3.2. Wprowadzanie nowoczesnych punktów sprzedaży

Struktura sieci handlowej, zwłaszcza na szczeblu handlu detalicznego, jest obecnie w krajach Unii Europejskiej jeszcze dosyć zróżnicowana. Udział tradycyjnych punktów sprzedaży detalicznej i nowoczesnych wielkopłaszczyznowych sklepów nie jest jednakowy w tych krajach.
Analogicznie do stopnia wprowadzenia produktów na rynek, można mówić o cyklu życia różnych typów, punktów sprzedaży detalicznej. Pokazuje to rys.31. Jak widać, w krajach o
a przedsiębiorstwami handlowymi stają się bardziej złożone i zróżnicowane.<br>Firmy handlowe reagują na te nowe uwarunkowania zmieniając strukturę sieci sprzedaży oraz realizując swe strategie rozwojowe poprzez: wprowadzanie nowoczesnych punktów sprzedaży, rozwijanie powiązań kooperacyjnych, koncentrację kapitałową, umiędzynarodawianie działalności.<br><br>&lt;tit&gt;5.3.2. Wprowadzanie nowoczesnych punktów sprzedaży&lt;/&gt;<br><br>Struktura sieci handlowej, zwłaszcza na szczeblu handlu detalicznego, jest obecnie w krajach Unii Europejskiej jeszcze dosyć zróżnicowana. Udział tradycyjnych punktów sprzedaży detalicznej i nowoczesnych wielkopłaszczyznowych sklepów nie jest jednakowy w tych krajach.<br>Analogicznie do stopnia wprowadzenia produktów na rynek, można mówić o cyklu życia różnych typów, punktów sprzedaży detalicznej. Pokazuje to rys.31. Jak widać, w krajach o
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego