Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
będzie przebiegał zgodnie z harmonogramem, to już w styczniu 1999r. w tej walucie będą się rozliczać partnerzy w transakcjach bezgotówkowych. Najpóźniej w styczniu 2000r. zostaną wprowadzone banknoty i bilon euro. Nie później, niż w lipcu tegoż roku krajowe waluty poszczególnych krajów członkowskich stracą ważność jako prawne środki płatnicze.
Dokładniej cały harmonogram wydarzeń przedstawia się następująco: Z harmonogramu wynika, że przedsiębiorstwa mogą zdecydować się na przestawienie się na euro już od 1 stycznia 1999r., mogą to jednak uczynić znacznie później.
Za wprowadzeniem euro we wcześniejszym terminie przemawiają następujące czynniki:
- realizacja współpracy z kontrahentami, którzy przestawili się już na
euro; jest to szczególnie
będzie przebiegał zgodnie z harmonogramem, to już w styczniu 1999r. w tej walucie będą się rozliczać partnerzy w transakcjach bezgotówkowych. Najpóźniej w styczniu 2000r. zostaną wprowadzone banknoty i bilon euro. Nie później, niż w lipcu tegoż roku krajowe waluty poszczególnych krajów członkowskich stracą ważność jako prawne środki płatnicze.<br>Dokładniej cały harmonogram wydarzeń przedstawia się następująco: Z harmonogramu wynika, że przedsiębiorstwa mogą zdecydować się na przestawienie się na euro już od 1 stycznia 1999r., mogą to jednak uczynić znacznie później.<br>Za wprowadzeniem euro we wcześniejszym terminie przemawiają następujące czynniki:<br>- realizacja współpracy z kontrahentami, którzy przestawili się już na<br>euro; jest to szczególnie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego