Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
a są ludzie. Wydane ostatnio płyty Jerzego Miliana i Krzysztofa Pendereckiego pokazują jednak, że mała alternatywna wytwórnia muzyczna może ocalić bezcenne dzieła polskiej kultury muzycznej. I że robi znacznie więcej niż powołane w tym celu instytucje państwowe.

Rafał Księżyk

Cannes boi się zmian


Zaczynający się 11 maja festiwal w Cannes hołduje zasadzie: najlepsi są ci twórcy, których dobrze znamy.
Tegoroczny program wskazuje, że festiwal wraca do tradycji kina autorskiego. Nowe filmy pokażą m.in.: Cronenberg, von Trier, Wenders, Van Sant, Ego-yan, Jarmusch. W programie nie ma żadnego dokumentu ani animacji, jedyne nietypowe dla Cannes tytuły to amerykański film "Sin City
a są ludzie. Wydane ostatnio płyty Jerzego Miliana i Krzysztofa Pendereckiego pokazują jednak, że mała alternatywna wytwórnia muzyczna może ocalić bezcenne dzieła polskiej kultury muzycznej. I że robi znacznie więcej niż powołane w tym celu instytucje państwowe.<br><br>&lt;au&gt;Rafał Księżyk&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art" sex="m"&gt;&lt;tit&gt;Cannes boi się zmian&lt;/&gt;<br><br><br>Zaczynający się 11 maja festiwal w Cannes hołduje zasadzie: najlepsi są ci twórcy, których dobrze znamy.<br>Tegoroczny program wskazuje, że festiwal wraca do tradycji kina autorskiego. Nowe filmy pokażą m.in.: Cronenberg, von Trier, Wenders, Van Sant, Ego-yan, Jarmusch. W programie nie ma żadnego dokumentu ani animacji, jedyne nietypowe dla Cannes tytuły to amerykański film "Sin City
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego