Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.20 (8)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
Międzynarodowa kampania "Poison" Diora kosztowała 40 mln USD, "Fahrenheita" - 30 mln USD, a reklama "Edenu" Cacharela - prawie 25 mln USD. Film reklamowy jednego tylko produktu Niny Ricci kosztował 15 mln franków.
- Wprowadzenie nowego zapachu na rynek można uznać za sukces dopiero wtedy, gdy w ciągu dwóch, trzech lat jego sprzedaż hurtowa na świecie sięgnie 70-80 mln USD - ocenia Terry Godacre z Drogoco, firmy specjalizującej się w komponowaniu zapachów. Niewiele marek zbliża się do takiego wyniku i nawet potentaci muszą się liczyć z przegraną. W USA Benckiser kilka lat temu odniósł sukces, wprowadzając do perfumerii "Jovan Musk", natomiast w Polsce przeżył
Międzynarodowa kampania "Poison" Diora kosztowała 40 mln USD, "Fahrenheita" - 30 mln USD, a reklama "Edenu" Cacharela - prawie 25 mln USD. Film reklamowy jednego tylko produktu Niny Ricci kosztował 15 mln franków.<br>- Wprowadzenie nowego zapachu na rynek można uznać za sukces dopiero wtedy, gdy w ciągu dwóch, trzech lat jego sprzedaż hurtowa na świecie sięgnie 70-80 mln USD - ocenia Terry Godacre z Drogoco, firmy specjalizującej się w komponowaniu zapachów. Niewiele marek zbliża się do takiego wyniku i nawet potentaci muszą się liczyć z przegraną. W USA Benckiser kilka lat temu odniósł sukces, wprowadzając do perfumerii "Jovan Musk", natomiast w Polsce przeżył
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego