Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
wstępnych analiz wpływu wprowadzania zasad JRW przewidywano, że jego efekty będą odczuwane niejednakowo przez różne przedsiębiorstwa i w różnych sektorach gospodarki. Szczególnie miały je odczuć przedsiębiorstwa: z dużym udziałem eksportu, sprzedające swe produkty po zróżnicowanych cenach na poszczególnych
rynkach zbytu, będące cenowymi lub jakościowymi liderami na rynkach wewnętrznych
swych krajów i/lub w innych krajach Unii Europejskiej, z niewielkim udziałem kosztów transportu, dystrybucji i kosztów osobowych w całości kosztów, napotykające dotychczas bariery w eksporcie, ze względu na ograniczenia handlowe, sprzedające głównie swe produkty dużym odbiorcom.
Natomiast według wspomnianych analiz do sektorów gospodarczych, które najbardziej mają odczuwać wpływ wprowadzenia zasad JRW, zalicza się
wstępnych analiz wpływu wprowadzania zasad JRW przewidywano, że jego efekty będą odczuwane niejednakowo przez różne przedsiębiorstwa i w różnych sektorach gospodarki. Szczególnie miały je odczuć przedsiębiorstwa: z dużym udziałem eksportu, sprzedające swe produkty po zróżnicowanych cenach na poszczególnych<br>rynkach zbytu, będące cenowymi lub jakościowymi liderami na rynkach wewnętrznych<br>swych krajów i/lub w innych krajach Unii Europejskiej, z niewielkim udziałem kosztów transportu, dystrybucji i kosztów osobowych w całości kosztów, napotykające dotychczas bariery w eksporcie, ze względu na ograniczenia handlowe, sprzedające głównie swe produkty dużym odbiorcom.<br>Natomiast według wspomnianych analiz do sektorów gospodarczych, które najbardziej mają odczuwać wpływ wprowadzenia zasad JRW, zalicza się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego