Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowa o szkole i nauczycielach, o młodzieży, o turystyce
Rok powstania: 1998
będzie sprawdzane, co potrafi, czy potrafi zmierzyć opór w jakimś nieznanym układzie, jak on tego nie robił wcześniej, nie ma żadnych szans, czyli nagle okaże się, że nauczyciel będzie musiał nauczyć czegoś innego, a to coś będzie wymagało współpracy zespołu, no, i miejmy nadzieję, mniejszego autorytaryzmu ze strony nauczyciela, ja idealizuję, bo to, to jest proces długotrwały, ale on ma, ale zmiana systemu, programu szkolnego, ma do tego doprowadzić w przeciągu, no, dziesięciu, piętnastu lat.
- No, ja się zgadzam z tym absolutnie, że nauczyciele powinni nauczyć się
- To znaczy…
- Reforma ministra Handkego nie doprowadzi do tego, a doprowadzi, dlatego, że
będzie sprawdzane, co potrafi, czy potrafi zmierzyć opór w jakimś nieznanym układzie, jak on tego nie robił wcześniej, nie ma żadnych szans, czyli nagle okaże się, że nauczyciel będzie musiał nauczyć czegoś innego, a to coś będzie wymagało współpracy zespołu, no, i miejmy nadzieję, mniejszego autorytaryzmu ze strony nauczyciela, ja idealizuję, bo to, to jest proces długotrwały, ale on ma, ale zmiana systemu, programu szkolnego, ma do tego doprowadzić w przeciągu, no, dziesięciu, piętnastu lat.&lt;/&gt; <br>&lt;who2&gt; - No, ja się zgadzam z tym absolutnie, że nauczyciele powinni nauczyć się &lt;gap&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt; - To znaczy&#133;&lt;/&gt; <br>&lt;who2&gt; - Reforma ministra Handkego nie doprowadzi do tego, a doprowadzi, dlatego, że
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego