Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
do procesów negocjacyjnych. W kontekście systemu promocji reklama definiowana jest jako:
- proces płatnej, bezosobowej, wykorzystującej zróżnicowane media komunikacji między przedsiębiorstwami, organizacjami niedochodowymi lub osobami, które są przedstawione w komunikatach reklamowych, a ich celem jest informowanie lub wywieranie wpływu na zachowanie określonych grup odbiorców;
- wszelka płatna forma nieosobowego przedstawiania i popierania idei, dóbr i usług przez określonego nadawcę;
- środki informacji masowej skłaniającej do nabycia produktu.
Spośród cech odróżniających reklamę od innych elementów kombinacji promotion- -mix za podstawowe uznaje się pośredni i nieosobowy charakter komunikacji z odbiorcą oraz normowaną prawnie konieczność wnoszenia opłat za przestrzeń emisyjną, w której lokowane są komunikaty.
Pierwsza z
do procesów negocjacyjnych. W kontekście systemu promocji reklama definiowana jest jako: <br>- proces płatnej, bezosobowej, wykorzystującej zróżnicowane media komunikacji między przedsiębiorstwami, organizacjami niedochodowymi lub osobami, które są przedstawione w komunikatach reklamowych, a ich celem jest informowanie lub wywieranie wpływu na zachowanie określonych grup odbiorców; <br>- wszelka płatna forma nieosobowego przedstawiania i popierania idei, dóbr i usług przez określonego nadawcę; <br>- środki informacji masowej skłaniającej do nabycia produktu. <br>Spośród cech odróżniających reklamę od innych elementów kombinacji promotion- -mix za podstawowe uznaje się pośredni i nieosobowy charakter komunikacji z odbiorcą oraz normowaną prawnie konieczność wnoszenia opłat za przestrzeń emisyjną, w której lokowane są komunikaty. <br>Pierwsza z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego