Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.22 (18)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
nie są respektowane prawa człowieka, a podejrzany prawdopodobnie angażował się w działalność opozycyjną. Wrocławski sąd uznał jednak, że nie ma na to dowodów.

Już prawie rok czekam, by TP SA uruchomiło usługę
SPRAWDZIMY
Krzysztof Szczepański (45 l.), ekonomista
- Od 11 miesięcy nie mogę doprosić się Telekomunikacji, by uruchomiła mi usługę identyfikacji numeru, który do mnie dzwoni. Ale regularnie za nią płacę - żali się pan Krzysztof z Warszawy.

Fakt: W marcu 2003 r. nasz Czytelnik zlecił TP SA aktywację usługi CLIP - identyfikacji numeru telefonu, który do niego dzwoni. Funkcja miała być uruchomiona w ciągu 48 godzin, ale czeka na to do dziś
nie są respektowane prawa człowieka, a podejrzany prawdopodobnie angażował się w działalność opozycyjną. Wrocławski sąd uznał jednak, że nie ma na to dowodów.&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art" sub="home"&gt;&lt;tit&gt;Już prawie rok czekam, by TP SA uruchomiło usługę&lt;/&gt;<br>&lt;tit&gt;SPRAWDZIMY&lt;/&gt;<br>&lt;tit&gt;Krzysztof Szczepański (45 l.), ekonomista&lt;/&gt;<br>&lt;q&gt;- Od 11 miesięcy nie mogę doprosić się Telekomunikacji, by uruchomiła mi usługę identyfikacji numeru, który do mnie dzwoni. Ale regularnie za nią płacę&lt;/&gt; - żali się pan Krzysztof z Warszawy.<br><br>Fakt: &lt;q&gt;W marcu 2003 r. nasz Czytelnik zlecił TP SA aktywację usługi CLIP - identyfikacji numeru telefonu, który do niego dzwoni. Funkcja miała być uruchomiona w ciągu 48 godzin, ale czeka na to do dziś
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego