Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
interesującą;
3, środki formalne umożliwiające tworzenie typów wiadomości gwarantujących dotarcie informacji do odbiorcy;
4, ładunek emocjonalny argumentacji kodowanej w wiadomości oraz emocje związane ze strukturą samego przekazu;
5, strategie ekspozycji komunikatów określających jej częstość oraz typ sytuacji, w której komunikat dociera do odbiorcy;
6, strategie tworzenia komunikatów gwarantujących ciągłość ich identyfikacji.
Podstawowa struktura przekazu reklamowego jest więc określana przez następujące elementy: formę, treść, ładunek emocjonalny oraz cechy decydujące o ciągłości komunikacji. Ich istotność względem siebie zmienia się wraz ze zmianą nastawienia odbiorcy wobec docierających wiadomości. Etapy początkowe kampanii cechuje dominacja czynników formalnych, które zmniejszają zakłócenia odbioru wiadomości i wpływają na jego
interesującą; <br>3, środki formalne umożliwiające tworzenie typów wiadomości gwarantujących dotarcie informacji do odbiorcy; <br>4, ładunek emocjonalny argumentacji kodowanej w wiadomości oraz emocje związane ze strukturą samego przekazu; <br>5, strategie ekspozycji komunikatów określających jej częstość oraz typ sytuacji, w której komunikat dociera do odbiorcy; <br>6, strategie tworzenia komunikatów gwarantujących ciągłość ich identyfikacji. <br>Podstawowa struktura przekazu reklamowego jest więc określana przez następujące elementy: formę, treść, ładunek emocjonalny oraz cechy decydujące o ciągłości komunikacji. Ich istotność względem siebie zmienia się wraz ze zmianą nastawienia odbiorcy wobec docierających wiadomości. Etapy początkowe kampanii cechuje dominacja czynników formalnych, które zmniejszają zakłócenia odbioru wiadomości i wpływają na jego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego