Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
Segmentacja rynku oznacza wybór obszaru, na którym przedsiębiorstwo będzie działać. Gardner i Thomas definiują ją jako proces identyfikacji grup konsumentów, które obecnie lub potencjalnie w przyszłości, zapewnią przewagę konkurentowi, jeśli skoncentruje się on na obsłudze tych grup.
Podział i uruchomienie środków łączy strategię z procesami realizacji. Odnosi się do konstruowania systemów organizacyjnych, doboru kadr, motywowania, a także kontroli i czynności pomiaru efektów.
Sformułowanie kompozycji marketing-mix. Koncepcja marketing
Segmentacja rynku oznacza wybór obszaru, na którym przedsiębiorstwo będzie działać. Gardner i Thomas definiują ją jako proces identyfikacji grup konsumentów, które obecnie lub potencjalnie w przyszłości, zapewnią przewagę konkurentowi, jeśli skoncentruje się on na obsłudze tych grup. <br>Podział i uruchomienie środków łączy strategię z procesami realizacji. Odnosi się do konstruowania systemów organizacyjnych, doboru kadr, motywowania, a także kontroli i czynności pomiaru efektów. <br>Sformułowanie kompozycji marketing-mix. Koncepcja marketing
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego