Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
kontaktów z wiadomością;
- konsekwencje ograniczonej pojemności komunikatu oraz wpływu wizualnej warstwy przekazu;
- ukierunkowanie procesu decyzji o zakupie zarówno na świadomym, jak i bezrefleksyjnym poziomie.
W efekcie fazowy charakter procesu reklamy wiąże się z odmiennymi warunkami efektywnego komunikowania się w każdym z czterech zasadniczych etapów:
1, fazy selekcji komunikatu i wstępnej identyfikacji wiadomości;
2, fazy wprowadzającej, która stabilizuje ciągłość kampanii oraz wprowadza osiowe cechy produktu;
3, fazy informującej, znoszącej deficyt informacji związany z produktem w zakresie, w którym umożliwia to forma komunikatu oraz wprowadza do innych form promocji;
4, fazy przypominającej - służącej utrwaleniu osiągniętego wizerunku produktu, postawy wobec niego oraz marki; faza
kontaktów z wiadomością; <br>- konsekwencje ograniczonej pojemności komunikatu oraz wpływu wizualnej warstwy przekazu; <br>- ukierunkowanie procesu decyzji o zakupie zarówno na świadomym, jak i bezrefleksyjnym poziomie. <br>W efekcie fazowy charakter procesu reklamy wiąże się z odmiennymi warunkami efektywnego komunikowania się w każdym z czterech zasadniczych etapów: <br>1, fazy selekcji komunikatu i wstępnej identyfikacji wiadomości; <br>2, fazy wprowadzającej, która stabilizuje ciągłość kampanii oraz wprowadza osiowe cechy produktu; <br>3, fazy informującej, znoszącej deficyt informacji związany z produktem w zakresie, w którym umożliwia to forma komunikatu oraz wprowadza do innych form promocji; <br>4, fazy przypominającej - służącej utrwaleniu osiągniętego wizerunku produktu, postawy wobec niego oraz marki; faza
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego