Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wizualnie. Kiedy przetwarzanie komunikatu wiąże się z odbiorem intencjonalnym, ich funkcja ogranicza się do identyfikowania wiadomości, rozszerzania zakresu możliwych interpretacji oraz ewentualnego przypominania. W odróżnieniu od innych form komunikacji masowej, także w sytuacjach intencjonalnego odbioru komunikatów reklamowych, elementy wiadomości kodowane ikonicznie nie pełnią roli zdecydowanie drugorzędnej, ze względu na konieczność identyfikowania kolejnych komunikatów oznaczających główny desygnat strategii reklamowej. Część z nich jest także wprowadzeniem do otwarcia kolejnej strategii reklamowej odnoszącej się do tego samego obiektu lub tej samej klasy obiektów.
Elementy przekazu reklamowego kodowane wizualnie oraz werbalnie zawsze znajdują się w interakcji. Zmienia się jednak stosunek nadrzędności pomiędzy nimi. W początkowych
wizualnie. Kiedy przetwarzanie komunikatu wiąże się z odbiorem intencjonalnym, ich funkcja ogranicza się do identyfikowania wiadomości, rozszerzania zakresu możliwych interpretacji oraz ewentualnego przypominania. W odróżnieniu od innych form komunikacji masowej, także w sytuacjach intencjonalnego odbioru komunikatów reklamowych, elementy wiadomości kodowane ikonicznie nie pełnią roli zdecydowanie drugorzędnej, ze względu na konieczność identyfikowania kolejnych komunikatów oznaczających główny desygnat strategii reklamowej. Część z nich jest także wprowadzeniem do otwarcia kolejnej strategii reklamowej odnoszącej się do tego samego obiektu lub tej samej klasy obiektów. <br>Elementy przekazu reklamowego kodowane wizualnie oraz werbalnie zawsze znajdują się w interakcji. Zmienia się jednak stosunek nadrzędności pomiędzy nimi. W początkowych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego