Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przegląd Wojsk Lądowych
Nr: 4 (34)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1962
nieszczelność zaworka iglicowego. Pierwszą usterkę znajduje się przez odkręcenie złącza od gaźnika. Jeżeli stwierdzimy, że paliwo nie wydostaje się z przewodu należy przewód oczyścić za pomocą sprężonego powietrza. Objawem wadliwego działania zaworka iglicowego jest przelewanie się paliwa w komorze pływakowej, co może być wynikiem nieszczelności pomiędzy gniazdem i stożkową powierzchnią iglicy. Usterkę tę powodującą zanieczyszczenia paliwa lub uszkodzenia krawędzi uszczelniających.
Regulacja biegu jałowego powinna być dokonywana po uzyskaniu pozytywnych wyników opisanych oględzin. Czynność ta ma duże znaczenie z powodu długiego stosunkowo czasu pracy silnika w tym zakresie i zużycia się części ruchomych.
Przebieg regulacji opiszemy na podstawie rys. 1. Gaźniki G
nieszczelność zaworka iglicowego. Pierwszą usterkę znajduje się przez odkręcenie złącza od gaźnika. Jeżeli stwierdzimy, że paliwo nie wydostaje się z przewodu należy przewód oczyścić za pomocą sprężonego powietrza. Objawem wadliwego działania zaworka iglicowego jest przelewanie się paliwa w komorze pływakowej, co może być wynikiem nieszczelności pomiędzy gniazdem i stożkową powierzchnią iglicy. Usterkę tę powodującą zanieczyszczenia paliwa lub uszkodzenia krawędzi uszczelniających.<br>&lt;hi&gt;Regulacja biegu jałowego&lt;/hi&gt; powinna być dokonywana po uzyskaniu pozytywnych wyników opisanych oględzin. Czynność ta ma duże znaczenie z powodu długiego stosunkowo czasu pracy silnika w tym zakresie i zużycia się części ruchomych.<br>Przebieg regulacji opiszemy na podstawie rys. 1. Gaźniki G
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego