Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
Audi A8 4.2 quattro/Cadillac Seville STS/Jaguar XJ8/BMW 740i/Mercedes S 500

Na świecie jest sprzedawanych ok. 200 000 luksusowych limuzyn rocznie. Mimo że to niewiele w porównaniu do kilkudziesięciu milionów aut niższych klas, konkurencja w tym segmencie rynku jest spora. Koncerny liczą nie tyle na zysk, ile na prestiż. Porównujemy czołówkę aut dostępnych w Europie. Najtrudniejsze zadanie stało przed Mercedesem. W konfrontacji od najnowszej konstrukcji można przecież oczekiwać najwięcej. A więc Klasa S przeciwko reszcie świata.


NADWOZIE/WNĘTRZE

Pięciometrowe karoserie znacznie rżną się wyglądem, każda z firm propaguje swój styl. Który samochód wygląda najlepiej? To, oczywiście, rzecz
Audi A8 4.2 quattro/Cadillac Seville STS/Jaguar XJ8/BMW 740i/Mercedes S 500&lt;/tit1&gt;<br><br>&lt;intro&gt;Na świecie jest sprzedawanych ok. 200 000 luksusowych limuzyn rocznie. Mimo że to niewiele w porównaniu do kilkudziesięciu milionów aut niższych klas, konkurencja w tym segmencie rynku jest spora. Koncerny liczą nie tyle na zysk, ile na prestiż. Porównujemy czołówkę aut dostępnych w Europie. Najtrudniejsze zadanie stało przed Mercedesem. W konfrontacji od najnowszej konstrukcji można przecież oczekiwać najwięcej. A więc Klasa S przeciwko reszcie świata.&lt;/intro&gt;<br><br><br>&lt;tit1&gt;NADWOZIE/WNĘTRZE&lt;/tit1&gt;<br><br>Pięciometrowe karoserie znacznie rżną się wyglądem, każda z firm propaguje swój styl. Który samochód wygląda najlepiej? To, oczywiście, rzecz
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego