Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 04.03 (14)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
krytyką warunków, w jakim tworzy się telewizyjne spektakle. Zdaniem Szczepkowskiej teatr "wymaga prób, przygotowań i poszukiwań intymnych", tymczasem w Teatrze Telewizji "od dawna nie ma prób, w czasie nagrań kamera jest ważniejsza od aktora, a plastyka obrazu od roli", zaś "prawa do kształtu roli w TV ma reżyser, choćby jego iloraz inteligencji był trzy razy niższy od ilorazu inteligencji aktora".

Kilka dni później zupełnie nieoczekiwanie dla Joanny Szczepkowskiej w swoim internetowym dzienniku Krystyna Janda zdecydowanie nie zgodziła się z diagnozami, receptami i wnioskami artykułu. Ideę, żeby odebrać telewizyjnemu teatrowi możliwość korzystania z najnowszych technologii, uznała za "szaleństwo i anachronizm". "Powrotu do
krytyką warunków, w jakim tworzy się telewizyjne spektakle. Zdaniem Szczepkowskiej teatr "wymaga prób, przygotowań i poszukiwań intymnych", tymczasem w Teatrze Telewizji "od dawna nie ma prób, w czasie nagrań kamera jest ważniejsza od aktora, a plastyka obrazu od roli", zaś "prawa do kształtu roli w TV ma reżyser, choćby jego iloraz inteligencji był trzy razy niższy od ilorazu inteligencji aktora".<br><br>Kilka dni później zupełnie nieoczekiwanie dla Joanny Szczepkowskiej w swoim internetowym dzienniku Krystyna Janda zdecydowanie nie zgodziła się z diagnozami, receptami i wnioskami artykułu. Ideę, żeby odebrać telewizyjnemu teatrowi możliwość korzystania z najnowszych technologii, uznała za "szaleństwo i anachronizm". "Powrotu do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego