Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
przekładnia automatyczna, samochody z motorami 20-zaworowymi i TDI mają z tyłu hamulce tarczowe. Wszystkie Octavie Combi seryjnie wyposażono w czterokanałowy system ABS. Z przodu miejsca nie brakuje, z tyłu - gorzej. To efekt użycia tej samej płyty podłogowej, co w mniejszych samochodach koncernu. Pojemność bagażnika (548 dm3) jest za to imponująca, a jego powierzchnia płaska. Da się ją, oczywiście, powiększyć przez złożenie asymetrycznie dzielonych tylnych siedzeń. Poza tym kryją się pod nią dwa pojemne schowki i pełnowymiarowe koło zapasowe. Zastrzeżenia może budzić smutne wnętrze (chociaż i tak wygląda lepiej niż przed zmianą wyglądu), ale to cecha wielu niemieckich aut. Octavia Combi
przekładnia automatyczna, samochody z motorami 20-zaworowymi i TDI mają z tyłu hamulce tarczowe. Wszystkie Octavie Combi seryjnie wyposażono w czterokanałowy system ABS. Z przodu miejsca nie brakuje, z tyłu - gorzej. To efekt użycia tej samej płyty podłogowej, co w mniejszych samochodach koncernu. Pojemność bagażnika (548 dm3) jest za to imponująca, a jego powierzchnia płaska. Da się ją, oczywiście, powiększyć przez złożenie asymetrycznie dzielonych tylnych siedzeń. Poza tym kryją się pod nią dwa pojemne schowki i pełnowymiarowe koło zapasowe. Zastrzeżenia może budzić smutne wnętrze (chociaż i tak wygląda lepiej niż przed zmianą wyglądu), ale to cecha wielu niemieckich aut. Octavia Combi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego