Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dziennik Polski
Nr: 8/7
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 1998
samolotem wciąż znajdującym się na wyposażeniu polskiego lotnictwa, choć jego miejsce jest raczej w muzeum, jest MIG-23. Z 34 maszyn tego typu wszystkie zostaną wycofane do 2000 roku.
Jeszcze gorsza sytuacja panuje w lotnictwie szkolnym. Podstawowym samolotem do szkolenia przyszłych asów przestworzy pozostaje wciąż TS 11 Iskra. Ich liczba imponuje - na stanie znajduje się aż 185 tych maszyn. Należy sobie jednak zdawać sprawę, że dzisiaj tylko 20 proc. z nich nadaje się do latania. Kariera wysłużonej Iskry także zostanie zakończona około roku 2000. Pozostają jeszcze inne produkowane w kraju maszyny do szkolenia kadr dla lotnictwa - budząca wciąż ogromne kontrowersje mielecka
samolotem wciąż znajdującym się na wyposażeniu polskiego lotnictwa, choć jego miejsce jest raczej w muzeum, jest MIG-23. Z 34 maszyn tego typu wszystkie zostaną wycofane do 2000 roku.<br>Jeszcze gorsza sytuacja panuje w lotnictwie szkolnym. Podstawowym samolotem do szkolenia przyszłych asów przestworzy pozostaje wciąż TS 11 Iskra. Ich liczba imponuje - na stanie znajduje się aż 185 tych maszyn. Należy sobie jednak zdawać sprawę, że dzisiaj tylko 20 proc. z nich nadaje się do latania. Kariera wysłużonej Iskry także zostanie zakończona około roku 2000. Pozostają jeszcze inne produkowane w kraju maszyny do szkolenia kadr dla lotnictwa - budząca wciąż ogromne kontrowersje mielecka
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego