Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
nieskomplikowane w transporcie, które sprzedawane w dużych ilościach przynoszą duży zysk łączny, jak artykuły gospodarstwa domowego, aparaty fotograficzne, leki, alkohole i papierosy. Takie praktyki były i są prowadzone przede wszystkim w odniesieniu do samochodów.
Nabywcy zainteresowani kupnem samochodu na obszarze Unii Europejskiej mogą dokonać zakupu u krajowego pośrednika, w firmie importującej pojazdy na zasadzie "szarego importu" lub też sami mogą dokonać prywatnego importu. Według danych szacunkowych jeszcze przed utworzeniem Jednolitego Rynku Wewnętrznego UE prawie 100tys. samochodów pochodziło z "szarego importu". W tym czasie w Niemczech udział samochodów zakupionych na "szarym rynku" wynosił ok. 1%.
Po wprowadzeniu czterech wolności w ramach Jednolitego
nieskomplikowane w transporcie, które sprzedawane w dużych ilościach przynoszą duży zysk łączny, jak artykuły gospodarstwa domowego, aparaty fotograficzne, leki, alkohole i papierosy. Takie praktyki były i są prowadzone przede wszystkim w odniesieniu do samochodów.<br>Nabywcy zainteresowani kupnem samochodu na obszarze Unii Europejskiej mogą dokonać zakupu u krajowego pośrednika, w firmie importującej pojazdy na zasadzie "szarego importu" lub też sami mogą dokonać prywatnego importu. Według danych szacunkowych jeszcze przed utworzeniem Jednolitego Rynku Wewnętrznego UE prawie 100tys. samochodów pochodziło z "szarego importu". W tym czasie w Niemczech udział samochodów zakupionych na "szarym rynku" wynosił ok. 1%.<br>Po wprowadzeniu czterech wolności w ramach Jednolitego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego