Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2918
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
reklamy i promocje co dzień kuszą miliony znerwicowanych, niedowartościowanych ludzi.
Warto więc się zastanowić, jakie lęki, stresy i problemy ukrywamy w naszych koszach z zakupami. I bronić się przed shopoholizmem.
- Należy postępować tak jak podczas leczenia z alkoholizmu i narkomanii - mówi dr Woronowicz. - Radzę więc unikać sytuacji, które prowokują do impulsywnych zakupów.
Unikać supermarketów i nie nosić przy sobie kart kredytowych. A przede wszystkim - znaleźć sobie inne źródło trwałej poprawy samopoczucia.
Izabella Bodnar

Najbardziej dolegliwą cechą zakupów w hiper- i supermarketach, jak wykazały badania OBOP-u, jest nabywanie niepotrzebnych rzeczy, a więc nadmierne wydawanie pieniędzy (49 proc.). Nieco mniejszej liczbie osób
reklamy i promocje co dzień kuszą miliony znerwicowanych, niedowartościowanych ludzi.<br>Warto więc się zastanowić, jakie lęki, stresy i problemy ukrywamy w naszych koszach z zakupami. I bronić się przed &lt;orig&gt;shopoholizmem&lt;/&gt;.<br>- &lt;q&gt;Należy postępować tak jak podczas leczenia z alkoholizmu i narkomanii&lt;/&gt; - mówi dr Woronowicz. - &lt;q&gt;Radzę więc unikać sytuacji, które prowokują do impulsywnych zakupów&lt;/&gt;.<br>Unikać supermarketów i nie nosić przy sobie kart kredytowych. A przede wszystkim - znaleźć sobie inne źródło trwałej poprawy samopoczucia.<br>&lt;au&gt;Izabella Bodnar&lt;/&gt;<br><br>&lt;div1&gt;Najbardziej dolegliwą cechą zakupów w hiper- i supermarketach, jak wykazały badania OBOP-u, jest nabywanie niepotrzebnych rzeczy, a więc nadmierne wydawanie pieniędzy (49 proc.). Nieco mniejszej liczbie osób
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego