Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy zdrowotne
Rok: 2002
sobie.
Przysięga Hipokraktesa i kodeks etyczny obowiązujący farmaceutów staje się deklaracją odbiegającą od stanu faktycznego. Reklamy, które osaczają człowieka XXI wieku i dotyczą wszelkich przejawów naszego życia - przynajmniej w sferze związanej ze zdrowiem, powinny podlegać daleko idącym restrykcjom. Zamiast reklam, które wypełniają naszą codzienność, powinno się jedynie odpowiedzialnie i rzeczowo informować o lekach.
Kształt świata zależy od świadomości człowieka i płynących stąd decyzji. Niepohamowana chęć zysku i brutalne poszukiwanie rynków zbytu przynajmniej w dziedzinie farmacji nie powinna dochodzić do głosu. Wiem, że niejednemu Czytelnikowi powyższe słowa wydadzą się zbyt idealistyczne i nierealne, ale odpowiem na to, że nie ma żadnego powodu
sobie.<br>Przysięga Hipokraktesa i kodeks etyczny obowiązujący farmaceutów staje się deklaracją odbiegającą od stanu faktycznego. Reklamy, które osaczają człowieka XXI wieku i dotyczą wszelkich przejawów naszego życia - przynajmniej w sferze związanej ze zdrowiem, powinny podlegać daleko idącym restrykcjom. Zamiast reklam, które wypełniają naszą codzienność, powinno się jedynie odpowiedzialnie i rzeczowo informować o lekach.<br>Kształt świata zależy od świadomości człowieka i płynących stąd decyzji. Niepohamowana chęć zysku i brutalne poszukiwanie rynków zbytu przynajmniej w dziedzinie farmacji nie powinna dochodzić do głosu. Wiem, że niejednemu Czytelnikowi powyższe słowa wydadzą się zbyt idealistyczne i nierealne, ale odpowiem na to, że nie ma żadnego powodu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego