Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
one być bardzo różnorodne w zależności od tego, jakie produkty firma sprzedaje, w jakim stopniu są one wprowadzone na rynek, jak znana jest na rynku sama firma, do jakich segmentów nabywców kierowane są produkty przedsiębiorstwa, jaka jest sytuacja rynkowa, także jakie jest nasilenie konkurencji.
Cele marketingowe powinny być powiązane z innymi celami przedsiębiorstwa, tzn. zgodne z celami przedsiębiorstwa jako całości, i uzgodnione z celami innych funkcji przedsiębiorstwa, np. z celami finansowymi, celami sfery produkcji, celami działalności badawczo-rozwojowej. Najbardziej ogólnym celem przedsiębiorstwa jest tzw. misja firmy. Określa się w niej sens istnienia przedsiębiorstwa na rynku i ogólne kierunki dalszego jego rozwoju
one być bardzo różnorodne w zależności od tego, jakie produkty firma sprzedaje, w jakim stopniu są one wprowadzone na rynek, jak znana jest na rynku sama firma, do jakich segmentów nabywców kierowane są produkty przedsiębiorstwa, jaka jest sytuacja rynkowa, także jakie jest nasilenie konkurencji.<br>Cele marketingowe powinny być powiązane z innymi celami przedsiębiorstwa, tzn. zgodne z celami przedsiębiorstwa jako całości, i uzgodnione z celami innych funkcji przedsiębiorstwa, np. z celami finansowymi, celami sfery produkcji, celami działalności badawczo-rozwojowej. Najbardziej ogólnym celem przedsiębiorstwa jest tzw. misja firmy. Określa się w niej sens istnienia przedsiębiorstwa na rynku i ogólne kierunki dalszego jego rozwoju
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego