Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Reklamy zwracały uwagę, bo pojawiły się w zaskakujących miejscach: na rozsuwanych drzwiach hipermarketu zachwalały łatwy dostęp do samochodu, na oparciach foteli kinowych mówiły o wygodzie siedzeń w aucie, na lodowiskach - o elektronicznych układach, które zapobiegają poślizgom itd. Wrażenie robiła też reklama internetowa, wykorzystująca bardzo zaawansowaną technologię.
Internet jest miejscem coraz intensywniej eksploatowanym przez reklamę, a nowe rozwiązania informatyczne stosowane są po to, by użytkownik sieci nie uciekł przed przekazem marketingowym. Budzi to zwykle jego irytację, ale ważne, by reklamę zauważył. Spore nadzieje wiąże się z tzw. marketingiem wirusowym, polegającym na wpuszczaniu do sieci krótkich dowcipnych zdjęć, plakatów lub filmów reklamowych, które
Reklamy zwracały uwagę, bo pojawiły się w zaskakujących miejscach: na rozsuwanych drzwiach hipermarketu zachwalały łatwy dostęp do samochodu, na oparciach foteli kinowych mówiły o wygodzie siedzeń w aucie, na lodowiskach - o elektronicznych układach, które zapobiegają poślizgom itd. Wrażenie robiła też reklama internetowa, wykorzystująca bardzo zaawansowaną technologię. <br>Internet jest miejscem coraz intensywniej eksploatowanym przez reklamę, a nowe rozwiązania informatyczne stosowane są po to, by użytkownik sieci nie uciekł przed przekazem marketingowym. Budzi to zwykle jego irytację, ale ważne, by reklamę zauważył. Spore nadzieje wiąże się z tzw. marketingiem wirusowym, polegającym na wpuszczaniu do sieci krótkich dowcipnych zdjęć, plakatów lub filmów reklamowych, które
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego