Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
na ogół określone wymagania wobec jakości przedmiotu, a także są one podstawą wartościowania i weryfikacji tej jakości. Według wymagań poszczególnych podmiotów mogą być odpowiednio tworzone cząstkowe jakości przedmiotu. Ustalenie pełnego zbioru podmiotów wchodzących w interakcję z danym przedmiotem w całym cyklu jego istnienia jest zadaniem trudnym, zwłaszcza w odniesieniu do interakcji (relacji) pośrednich (dalsze podmiotowe otoczenie przedmiotu). Tym samym, trudno ustalić maksymalny stan podmiotowego kryterium kompleksowości, co powoduje, że rozważania w tym zakresie mają charakter względny. Występuje wyraźnie widoczna tendencja zwiększania liczebności zbioru podmiotów, uwzględnianych w procesach badania i kształtowania jakości przedmiotów. Przykładem tej tendencji w odniesieniu do produktów jest przyjęte
na ogół określone wymagania wobec jakości przedmiotu, a także są one podstawą wartościowania i weryfikacji tej jakości. Według wymagań poszczególnych podmiotów mogą być odpowiednio tworzone cząstkowe jakości przedmiotu. Ustalenie pełnego zbioru podmiotów wchodzących w interakcję z danym przedmiotem w całym cyklu jego istnienia jest zadaniem trudnym, zwłaszcza w odniesieniu do interakcji (relacji) pośrednich (dalsze podmiotowe otoczenie przedmiotu). Tym samym, trudno ustalić maksymalny stan podmiotowego kryterium kompleksowości, co powoduje, że rozważania w tym zakresie mają charakter względny. Występuje wyraźnie widoczna tendencja zwiększania liczebności zbioru podmiotów, uwzględnianych w procesach badania i kształtowania jakości przedmiotów. Przykładem tej tendencji w odniesieniu do produktów jest przyjęte
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego