Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
reklamowa, pozwalają określić cechy łączące i scalające ciąg przekazów reklamowych w tej skali zapisu wiadomości, która odnosi się do cech fizycznych i przestrzennych informacji kodowalnych, zarówno w stosunku do nośników drukowanych, jak i audiowizualnych. Koncentrują się one wokół stałych reguł organizujących stosunki wielkości, stosunki przestrzenne, ilość głównych desygnatów przekazu, kierunek interakcji między nimi, bazowe relacje kolorystyczne i rytmiczne. Są to więc te cechy wiadomości, które mogą być odbierane na poziomie automatycznym lub w niewielkim stopniu angażują świadomość odbiorcy. Przekazy stają się więc łatwo rozpoznawalne nawet przy niskiej koncentracji uwagi. Tworzone zostaje również wrażenie ciągłości między kolejnymi komunikatami. Dzięki czytelnemu dla odbiorcy
reklamowa, pozwalają określić cechy łączące i scalające ciąg przekazów reklamowych w tej skali zapisu wiadomości, która odnosi się do cech fizycznych i przestrzennych informacji kodowalnych, zarówno w stosunku do nośników drukowanych, jak i audiowizualnych. Koncentrują się one wokół stałych reguł organizujących stosunki wielkości, stosunki przestrzenne, ilość głównych desygnatów przekazu, kierunek interakcji między nimi, bazowe relacje kolorystyczne i rytmiczne. Są to więc te cechy wiadomości, które mogą być odbierane na poziomie automatycznym lub w niewielkim stopniu angażują świadomość odbiorcy. Przekazy stają się więc łatwo rozpoznawalne nawet przy niskiej koncentracji uwagi. Tworzone zostaje również wrażenie ciągłości między kolejnymi komunikatami. Dzięki czytelnemu dla odbiorcy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego