Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
nie pełnią roli zdecydowanie drugorzędnej, ze względu na konieczność identyfikowania kolejnych komunikatów oznaczających główny desygnat strategii reklamowej. Część z nich jest także wprowadzeniem do otwarcia kolejnej strategii reklamowej odnoszącej się do tego samego obiektu lub tej samej klasy obiektów.
Elementy przekazu reklamowego kodowane wizualnie oraz werbalnie zawsze znajdują się w interakcji. Zmienia się jednak stosunek nadrzędności pomiędzy nimi. W początkowych stadiach kampanii, w których dominuje przetwarzanie automatyczne, o przebiegu odbioru decydują wizualne elementy przekazu oraz ich związki z pozostałymi elementami wiadomości. W stadiach końcowych, związanych z przetwarzaniem kontrolowanym, decydującą funkcję pełnią elementy wiadomości kodowane werbalnie, które cechuje większy stopień adekwatności i
nie pełnią roli zdecydowanie drugorzędnej, ze względu na konieczność identyfikowania kolejnych komunikatów oznaczających główny desygnat strategii reklamowej. Część z nich jest także wprowadzeniem do otwarcia kolejnej strategii reklamowej odnoszącej się do tego samego obiektu lub tej samej klasy obiektów. <br>Elementy przekazu reklamowego kodowane wizualnie oraz werbalnie zawsze znajdują się w interakcji. Zmienia się jednak stosunek nadrzędności pomiędzy nimi. W początkowych stadiach kampanii, w których dominuje przetwarzanie automatyczne, o przebiegu odbioru decydują wizualne elementy przekazu oraz ich związki z pozostałymi elementami wiadomości. W stadiach końcowych, związanych z przetwarzaniem kontrolowanym, decydującą funkcję pełnią elementy wiadomości kodowane werbalnie, które cechuje większy stopień adekwatności i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego