Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przegląd Geograficzny
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1977
się na wynikach wspomnianych parokrotnie badań empirycznych (ankiety i wywiady wśród rolników).
Segmentację omawianego rynku należy przeprowadzać w trzech etapach. W pierwszym - chodzi o wyodrębnienie obszarów (regionów) o względnie jednolitych cechach z punktu widzenia zapotrzebowania na omawiane produkty. Ustalamy makrosegmenty w oparciu o ogólne i obiektywne kryteria tej segmentacji. Nie interesują nas tutaj indywidualni rolnicy, a jedynie wskaźniki przeciętne charakteryzujące dany obszar. Oczywiście, wszystkie wymienione w tab. 6 kryteria uwzględniamy łącznie. W związku z tym np. wielkość obszaru poszczególnych segmentów będzie bardzo zróżnicowana. Wpływa na nią wiele pozostałych zmiennych, jak np. poziom kultury rolnej oraz wyposażenie rolnictwa w czynniki produkcji - decydujące
się na wynikach wspomnianych parokrotnie badań empirycznych (ankiety i wywiady wśród rolników).<br>Segmentację omawianego rynku należy przeprowadzać w trzech etapach. W pierwszym - chodzi o wyodrębnienie obszarów (regionów) o względnie jednolitych cechach z punktu widzenia zapotrzebowania na omawiane produkty. &lt;page nr=671&gt;&lt;gap&gt;&lt;page nr=672&gt; Ustalamy makrosegmenty w oparciu o ogólne i obiektywne kryteria tej segmentacji. Nie interesują nas tutaj indywidualni rolnicy, a jedynie wskaźniki przeciętne charakteryzujące dany obszar. Oczywiście, wszystkie wymienione w tab. 6 kryteria uwzględniamy łącznie. W związku z tym np. wielkość obszaru poszczególnych segmentów będzie bardzo zróżnicowana. Wpływa na nią wiele pozostałych zmiennych, jak np. poziom kultury rolnej oraz wyposażenie rolnictwa w czynniki produkcji - decydujące
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego