Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 19
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
przyczyną porażki. Kosztująca setki milionów dolarów kampania promocyjna Iridium była źle zaadresowana, a gdy już nawet wywoływała jakieś zainteresowanie, potencjalny abonent był nokautowany cenami - telefon satelitarny kosztował 3 tys. dolarów, a minuta rozmowy 7 dolarów. Proponując takie ceny zarządcy Iridium popełnili największy błąd. Sądzili, że jako pierwsi wchodzą na bardzo intratny rynek telefonii satelitarnej i z tego powodu mogą skorzystać z chwilowego przywileju monopolisty, ustawiając niemal dowolnie cenę, zanim na rynku pojawi się konkurencja. Klient i tak będzie musiał zapłacić. Srodze się przeliczyli. Do tego należy jeszcze dołożyć takie drobiazgi jak opóźnienia w dostawach telefonów, które na domiar ważyły pół kilograma
przyczyną porażki. Kosztująca setki milionów dolarów kampania promocyjna Iridium była źle zaadresowana, a gdy już nawet wywoływała jakieś zainteresowanie, potencjalny abonent był nokautowany cenami - telefon satelitarny kosztował 3 tys. dolarów, a minuta rozmowy 7 dolarów. Proponując takie ceny zarządcy Iridium popełnili największy błąd. Sądzili, że jako pierwsi wchodzą na bardzo intratny rynek telefonii satelitarnej i z tego powodu mogą skorzystać z chwilowego przywileju monopolisty, ustawiając niemal dowolnie cenę, zanim na rynku pojawi się konkurencja. Klient i tak będzie musiał zapłacić. Srodze się przeliczyli. Do tego należy jeszcze dołożyć takie drobiazgi jak opóźnienia w dostawach telefonów, które na domiar ważyły pół kilograma
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego