Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
jedne cechy (a także stany) względem innych mogą występować w roli środka lub celu, a ogólnie w roli celu m-tego rzędu. Ten podział cech wiąże się z czasowym następstwem działań oraz poziomami struktury tworzonego przedmiotu (np. relacja części i całości).
5 Uwzględniając aksjologiczny i antropocentryczny aspekt ujmowania cech i jakości wyróżnia się cechy wartościowane i niewartościowane.
Stosowane w procesach wartościowania cechy wartości są najogólniejszym wyznacznikiem relacji, w których uczestniczą ludzie (ich potrzeby i cele) oraz przedmioty.
Określenie 1.10. Cechą wartościowaną nazywa się taką cechę, której przyporządkowano cechę wartości.
Przyporządkowanie danej cesze wybranej cechy wartości oznacza ustalenie dla tej cechy
jedne cechy (a także stany) względem innych mogą występować w roli środka lub celu, a ogólnie w roli celu m-tego rzędu. Ten podział cech wiąże się z czasowym następstwem działań oraz poziomami struktury tworzonego przedmiotu (np. relacja części i całości).<br> 5 Uwzględniając aksjologiczny i antropocentryczny aspekt ujmowania cech i jakości wyróżnia się cechy wartościowane i niewartościowane.<br>Stosowane w procesach wartościowania cechy wartości są najogólniejszym wyznacznikiem relacji, w których uczestniczą ludzie (ich potrzeby i cele) oraz przedmioty.<br>Określenie 1.10. Cechą wartościowaną nazywa się taką cechę, której przyporządkowano cechę wartości.<br>Przyporządkowanie danej cesze wybranej cechy wartości oznacza ustalenie dla tej cechy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego