Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
jej aktywnego poszukiwania.
W zależności od stopnia konsolidacji, tworzącej się w wyniku procesu reklamy, podstawowym przedmiotem zaangażowania odbiorcy może być główny desygnat wiadomości, desygnaty uboczne, struktura całości przekazu lub źródło, z którego pochodzi. W zależności od zaawansowania kampanii reklamowej, wpływ poziomu zaangażowania na przetwarzanie wiadomości odnosi się do intensywności i jakości przetwarzania informacji w trakcie początkowych ekspozycji lub jest skutkiem ważności elementów przekazu dla odbiorcy, a także konsekwencją stosunku docierających informacji, wobec uprzednich postaw związanych z desygnatami wiadomości.
Jeśli kampania przebiega efektywnie, stopień zaangażowania odbiorcy w stosunku do wiadomości i jej elementów zmienia się podczas kolejnych ekspozycji komunikatu, osiągając coraz wyższe
jej aktywnego poszukiwania. <br>W zależności od stopnia konsolidacji, tworzącej się w wyniku procesu reklamy, podstawowym przedmiotem zaangażowania odbiorcy może być główny desygnat wiadomości, desygnaty uboczne, struktura całości przekazu lub źródło, z którego pochodzi. W zależności od zaawansowania kampanii reklamowej, wpływ poziomu zaangażowania na przetwarzanie wiadomości odnosi się do intensywności i jakości przetwarzania informacji w trakcie początkowych ekspozycji lub jest skutkiem ważności elementów przekazu dla odbiorcy, a także konsekwencją stosunku docierających informacji, wobec uprzednich postaw związanych z desygnatami wiadomości. <br>Jeśli kampania przebiega efektywnie, stopień zaangażowania odbiorcy w stosunku do wiadomości i jej elementów zmienia się podczas kolejnych ekspozycji komunikatu, osiągając coraz wyższe
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego