Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
postaci jakościowej celów przedsiębiorstwa jako całości i celów jego jednostek organizacyjnych. Cele te stają się celami działań i są osiągane w trakcie wykonywania tych działań. Pomiędzy jakością celów a jakością adekwatnych do nich działań zachodzi wzajemne sprzężenie:
Z powyższego schematu wynika, że istotą zarządzania jakością w strukturze działaniowej jest optymalne, jakościowe wyznaczanie i osiąganie celów, poprzez wykonywanie odpowiednich jakościowo działań. Zarówno cele, jak i adekwatne do nich działania są ustrukturalizowane (agregowane, dekomponowane) wielopoziomowo, z uwzględnieniem wymaganej dokładności i szczegółowości. W całym kompleksie działań przedsiębiorstwa można wyróżnić działania standardowe i powtarzalne, które tworzą zbiór funkcji w sensie organizacyjnym (drzewo funkcji).
Warto w
postaci jakościowej celów przedsiębiorstwa jako całości i celów jego jednostek organizacyjnych. Cele te stają się celami działań i są osiągane w trakcie wykonywania tych działań. Pomiędzy jakością celów a jakością adekwatnych do nich działań zachodzi wzajemne sprzężenie:<br>Z powyższego schematu wynika, że istotą zarządzania jakością w strukturze działaniowej jest optymalne, jakościowe wyznaczanie i osiąganie celów, poprzez wykonywanie odpowiednich jakościowo działań. Zarówno cele, jak i adekwatne do nich działania są ustrukturalizowane (agregowane, dekomponowane) wielopoziomowo, z uwzględnieniem wymaganej dokładności i szczegółowości. W całym kompleksie działań przedsiębiorstwa można wyróżnić działania standardowe i powtarzalne, które tworzą zbiór funkcji w sensie organizacyjnym (drzewo funkcji).<br>Warto w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego