Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
przy jednoczesnym zachowaniu nadrzędności motywów istotnych dla osiągnięcia celów strategicznych. Można zaryzykować stwierdzenie, że w przypadku tej formy promocji, jaką jest reklama, dążymy nie tyle do "sprzedania" produktów, ile do związanych z nimi zdarzeń. Do określenia zdarzeń związanych z produktem oraz ustalenia cech istotnych dla zdefiniowanej grupy docelowej niezbędne jest jakościowe zdefiniowanie wymiarów tych zdarzeń, ustalenie natężenia preferencji odbiorców w stosunku do nich, a także dobranie optymalnego dla danego układu zdarzeń sposobu zapisu. Dla konstrukcji efektywnego zapisu zdarzeń związanych z produktem istotne są ich cechy jakościowe, związki pomiędzy nimi, całościowa forma tworzonej wiadomości oraz źródło, z jakiego ów zapis będzie emitowany
przy jednoczesnym zachowaniu nadrzędności motywów istotnych dla osiągnięcia celów strategicznych. Można zaryzykować stwierdzenie, że w przypadku tej formy promocji, jaką jest reklama, dążymy nie tyle do "sprzedania" produktów, ile do związanych z nimi zdarzeń. Do określenia zdarzeń związanych z produktem oraz ustalenia cech istotnych dla zdefiniowanej grupy docelowej niezbędne jest jakościowe zdefiniowanie wymiarów tych zdarzeń, ustalenie natężenia preferencji odbiorców w stosunku do nich, a także dobranie optymalnego dla danego układu zdarzeń sposobu zapisu. Dla konstrukcji efektywnego zapisu zdarzeń związanych z produktem istotne są ich cechy jakościowe, związki pomiędzy nimi, całościowa forma tworzonej wiadomości oraz źródło, z jakiego ów zapis będzie emitowany
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego