Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
i wymaganiom. Klienci, podobnie jak dostawcy, kształtują wizerunek przedsiębiorstwa oraz są elementem systemu zapewnienia jakości.
Większość przedsiębiorstw charakteryzuje się złożoną szerokością i głębokością asortymentu wyrobów, który ulega nieustannym zmianom na skutek presji konkurencji i oczekiwań klientów. Jedne wyroby są wprowadzane do produkcji, inne wycofywane, a jeszcze inne dywersyfikowane i doskonalone jakościowo. Zanim zasygnalizowane zmiany wejdą do bieżącej produkcji, musi je poprzedzić odpowiednie przygotowanie, nazywane przygotowaniem produkcji. Najszerszy zakres działań w przygotowaniu produkcji występuje w sytuacji wdrażania nowego wyrobu. Standardowy zestaw zagregowanych działań w przygotowaniu produkcji wyrobu przedstawiono na rysunku 4.8.
Zarządzanie jakością w obszarze przygotowania produkcji należy do zadań pierwszoplanowych
i wymaganiom. Klienci, podobnie jak dostawcy, kształtują wizerunek przedsiębiorstwa oraz są elementem systemu zapewnienia jakości.<br>Większość przedsiębiorstw charakteryzuje się złożoną szerokością i głębokością asortymentu wyrobów, który ulega nieustannym zmianom na skutek presji konkurencji i oczekiwań klientów. Jedne wyroby są wprowadzane do produkcji, inne wycofywane, a jeszcze inne dywersyfikowane i doskonalone jakościowo. Zanim zasygnalizowane zmiany wejdą do bieżącej produkcji, musi je poprzedzić odpowiednie przygotowanie, nazywane przygotowaniem produkcji. Najszerszy zakres działań w przygotowaniu produkcji występuje w sytuacji wdrażania nowego wyrobu. Standardowy zestaw zagregowanych działań w przygotowaniu produkcji wyrobu przedstawiono na rysunku 4.8.<br>Zarządzanie jakością w obszarze przygotowania produkcji należy do zadań pierwszoplanowych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego