Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
kampanią. Zdarzenia związane z produktem uświadamiane są w sposób globalny i trudno jest określić te cechy, które nie są stereotypowe. Pominięcie którejś z nich może oznaczać istotne straty w tworzeniu argumentacji i pozycjonowaniu komunikatów. Uzyskanie pełnej złożoności potencjalnych cech obrazu produktu w odniesieniu do realnej społecznie grupy odbiorców wymaga badań jakościowych. Określenie istotności poszczególnych cech oraz związków między nimi - badań ilościowych preferencji odbiorców danej kampanii reklamowej. Prowadzenie badań jakościowych, które skutecznie przekraczają barierę stereotypu, jest pracą wymagającą równie



wysokich kwalifikacji, jak zapis uzyskanych w ich wyniku informacji w serii spójnych wiadomości. Metodologia badań ilościowych jest znacznie bardziej ścisła. Wykorzystanie zależności między
kampanią. Zdarzenia związane z produktem uświadamiane są w sposób globalny i trudno jest określić te cechy, które nie są stereotypowe. Pominięcie którejś z nich może oznaczać istotne straty w tworzeniu argumentacji i pozycjonowaniu komunikatów. Uzyskanie pełnej złożoności potencjalnych cech obrazu produktu w odniesieniu do realnej społecznie grupy odbiorców wymaga badań jakościowych. Określenie istotności poszczególnych cech oraz związków między nimi - badań ilościowych preferencji odbiorców danej kampanii reklamowej. Prowadzenie badań jakościowych, które skutecznie przekraczają barierę stereotypu, jest pracą wymagającą równie <br>&lt;page nr=85&gt;<br>&lt;gap reason="photo"&gt;<br>&lt;page nr=86&gt;<br>wysokich kwalifikacji, jak zapis uzyskanych w ich wyniku informacji w serii spójnych wiadomości. Metodologia badań ilościowych jest znacznie bardziej ścisła. Wykorzystanie zależności między
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego