Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Relaks i Kolekcjoner Polski
Nr: 11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1988
przy niższych obrotach, z opóźnieniem reaguje na wciśnięcie pedału przyspieszenia, a ponadto "strzela" w gaźnik i dopiero włączenie urządzenia rozruchowego poprawia nieco sytuację, wówczas możemy podejrzewać, że do układu dolotowego przedostaje się "fałszywe powietrze". Opisane objawy są analogiczne do tych, z jakimi możemy spotkać się przy zatykającej się dyszy biegu jałowego. Z tą drobną różnicą, że w tym przypadku nie występuje zjawisko "falowania obrotów". Niemniej, przed sprawdzaniem szczelności układu dolotowego powinniśmy profilaktycznie oczyścić dyszę biegu jałowego i gdy praca silnika nie poprawi się, dopiero wówczas przystępujemy do uszczelniania.
Przede wszystkim powinniśmy sprawdzić uszczelki gaźnika, one bowiem najczęściej ulegają uszkodzeniu. Następnie kontrolujemy
przy niższych obrotach, z opóźnieniem reaguje na wciśnięcie pedału przyspieszenia, a ponadto "strzela" w gaźnik i dopiero włączenie urządzenia rozruchowego poprawia nieco sytuację, wówczas możemy podejrzewać, że do układu dolotowego przedostaje się "fałszywe powietrze". Opisane objawy są analogiczne do tych, z jakimi możemy spotkać się przy zatykającej się dyszy biegu jałowego. Z tą drobną różnicą, że w tym przypadku nie występuje zjawisko "falowania obrotów". Niemniej, przed sprawdzaniem szczelności układu dolotowego powinniśmy profilaktycznie oczyścić dyszę biegu jałowego i gdy praca silnika nie poprawi się, dopiero wówczas przystępujemy do uszczelniania. <br>Przede wszystkim powinniśmy sprawdzić uszczelki gaźnika, one bowiem najczęściej ulegają uszkodzeniu. Następnie kontrolujemy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego