Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Relaks i Kolekcjoner Polski
Nr: 11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1988
podejrzewać, że do układu dolotowego przedostaje się "fałszywe powietrze". Opisane objawy są analogiczne do tych, z jakimi możemy spotkać się przy zatykającej się dyszy biegu jałowego. Z tą drobną różnicą, że w tym przypadku nie występuje zjawisko "falowania obrotów". Niemniej, przed sprawdzaniem szczelności układu dolotowego powinniśmy profilaktycznie oczyścić dyszę biegu jałowego i gdy praca silnika nie poprawi się, dopiero wówczas przystępujemy do uszczelniania.
Przede wszystkim powinniśmy sprawdzić uszczelki gaźnika, one bowiem najczęściej ulegają uszkodzeniu. Następnie kontrolujemy podkładki izolacyjne gaźnika wykonane z tworzyw sztucznych. Głębokie rysy, a co gorsza, pęknięcia powstałe podczas nieostrożnego obchodzenia się z podkładkami podczas napraw, bywają częstymi przyczynami
podejrzewać, że do układu dolotowego przedostaje się "fałszywe powietrze". Opisane objawy są analogiczne do tych, z jakimi możemy spotkać się przy zatykającej się dyszy biegu jałowego. Z tą drobną różnicą, że w tym przypadku nie występuje zjawisko "falowania obrotów". Niemniej, przed sprawdzaniem szczelności układu dolotowego powinniśmy profilaktycznie oczyścić dyszę biegu jałowego i gdy praca silnika nie poprawi się, dopiero wówczas przystępujemy do uszczelniania. <br>Przede wszystkim powinniśmy sprawdzić uszczelki gaźnika, one bowiem najczęściej ulegają uszkodzeniu. Następnie kontrolujemy podkładki izolacyjne gaźnika wykonane z tworzyw sztucznych. Głębokie rysy, a co gorsza, pęknięcia powstałe podczas nieostrożnego obchodzenia się z podkładkami podczas napraw, bywają częstymi przyczynami
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego