też 'pustka jednostronna' jest uwarunkowana pojęciem bytu. <br>Tymczasem Dahui podkreślał, że prawdziwa 'pustka', do której dociera <br>oświecony, nie oznacza eliminacji funkcji świadomości. Tych, którzy <br>wyciszyli swoją 'jaźń jednostkową', porównywał do uschniętego drzewa <br>czy popiołu. Kyodo Shibano, analizując 'pustkę' dostępną w akcie <br>'oświecenia', zwraca uwagę, iż nie jest to 'pasywny brak' (jap. shokyokuteki <br>na ketsujo). <br><page nr=73> <br>Masao Abe zaś uważa, że krytyki 'pustki jednostronnej' można dopatrzyć <br>się już u Nagarjuny, ponieważ odrzucił on nihilistyczną interpretację pustki <br>charakterystyczną dla buddyzmu Małego Wozu, którego ostatecznym celem <br>było osiągnięcie stanu 'obrócenia ciała w popiół i unicestwienia jaźni' (jap. <br>keshin metchi). <br>'Pustka jednostronna' nie jest uważana za