Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 02/03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
VW i audi. Skoda potrzebuje do osiągnięcia "setki" równych ośmiu sekund, a maksymalnie może rozpędzić się do ponad 230 km/h. Aby jazda tą piekielną maszyną była bezpieczniejsza, auto obniżono o 15 mm i wzmocniono zawieszenie. Dzięki temu RS lepiej trzyma się drogi.
Zmianom uległo także wnętrze. Tapicerka zwraca uwagę jaskrawym welurem, wskaźniki zyskały białe tarcze, a gałka zmiany biegów i pedały wykonane zostały z aluminium. Amatorów sportowej jazdy ucieszy zapewne napęd na wszystkie koła. Poza tym opcje wyposażenia są takie jak w znanych już octaviach. Tradycyjnie już polskim klientom oferowane będą zubożone samochody, a więc m.in. bez elektronicznej klimatyzacji
VW i audi. Skoda potrzebuje do osiągnięcia "setki" równych ośmiu sekund, a maksymalnie może rozpędzić się do ponad 230 km/h. Aby jazda tą piekielną maszyną była bezpieczniejsza, auto obniżono o 15 mm i wzmocniono zawieszenie. Dzięki temu RS lepiej trzyma się drogi.<br>Zmianom uległo także wnętrze. Tapicerka zwraca uwagę jaskrawym welurem, wskaźniki zyskały białe tarcze, a gałka zmiany biegów i pedały wykonane zostały z aluminium. Amatorów sportowej jazdy ucieszy zapewne napęd na wszystkie koła. Poza tym opcje wyposażenia są takie jak w znanych już octaviach. Tradycyjnie już polskim klientom oferowane będą zubożone samochody, a więc m.in. bez elektronicznej klimatyzacji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego