Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 06/07
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
kompetencji, jakość obsługi klienta, poziom kultury. Tu też można próbować obiektywizować, ale raczej bez sukcesu.

Czy pracodawca powinien ujawniać ocenę pracownikowi? Czy raczej "pod ławką" zapisywać wpadki i sukcesy, by później wystrzelić premią bądź zwolnieniem?
Ocena oraz informowanie o wynikach pracy jest podstawą nowoczesnych i profesjonalnych systemów motywujących. Musi być jawna. Mało tego. Powinna być podpisana i zaakceptowana przez pracownika. Niezaakceptowana ocena w zasadzie nie ma wartości motywującej.

Jak często pracownik powinien być oceniany?
To trudna czynność, mocno obciążającą menedżera. Sądzę, że raz na pół roku zupełnie wystarcza. Czasem robione są oceny kwartalne. W ustabilizowanych gospodarkach, jak choćby w amerykańskiej, pracownicy
kompetencji, jakość obsługi klienta, poziom kultury. Tu też można próbować obiektywizować, ale raczej bez sukcesu.<br><br>Czy pracodawca powinien ujawniać ocenę pracownikowi? Czy raczej "pod ławką" zapisywać wpadki i sukcesy, by później wystrzelić premią bądź zwolnieniem?<br>Ocena oraz informowanie o wynikach pracy jest podstawą nowoczesnych i profesjonalnych systemów motywujących. Musi być jawna. Mało tego. Powinna być podpisana i zaakceptowana przez pracownika. Niezaakceptowana ocena w zasadzie nie ma wartości motywującej.<br><br>Jak często pracownik powinien być oceniany?<br>To trudna czynność, mocno obciążającą menedżera. Sądzę, że raz na pół roku zupełnie wystarcza. Czasem robione są oceny kwartalne. W ustabilizowanych gospodarkach, jak choćby w amerykańskiej, pracownicy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego