Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
na wszystkie te elementy.
Na rys. 24 przedstawiono czynniki wpływające na kształtowanie się cen na rynku międzynarodowym.
Jak widać, na decyzje cenowe oddziałują trzy grupy czynników: otoczenie makroekonomiczne, czynniki mikroekonomiczne i wewnętrzne uwarunkowania przedsiębiorstw. Dokładniejsze omówienie dotyczy czynników mikroekonomicznych. Różne struktury cenowe w poszczególnych krajach oznaczają to, iż produkty o jednakowych cenach w różnych krajach są kierowane do segmentu nabywców o wyższych dochodach w jednym kraju, natomiast w innym kraju taki produkt jest przeznaczony dla segmentu nabywców o średnich dochodach. Tak więc w decyzjach cenowych na rynku międzynarodowym, w tym także w krajach Unii Europejskiej, trzeba często dokonywać wyboru między standaryzacją
na wszystkie te elementy.<br>Na rys. 24 przedstawiono czynniki wpływające na kształtowanie się cen na rynku międzynarodowym.<br>Jak widać, na decyzje cenowe oddziałują trzy grupy czynników: otoczenie makroekonomiczne, czynniki mikroekonomiczne i wewnętrzne uwarunkowania przedsiębiorstw. Dokładniejsze omówienie dotyczy czynników mikroekonomicznych. Różne struktury cenowe w poszczególnych krajach oznaczają to, iż produkty o jednakowych cenach w różnych krajach są kierowane do segmentu nabywców o wyższych dochodach w jednym kraju, natomiast w innym kraju taki produkt jest przeznaczony dla segmentu nabywców o średnich dochodach. Tak więc w decyzjach cenowych na rynku międzynarodowym, w tym także w krajach Unii Europejskiej, trzeba często dokonywać wyboru między standaryzacją
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego