Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dziennik Polski
Nr: 8/7
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 1998
tramwajowy będzie się odbywał pod ziemią) i Wielicka - Nowosądecka - Kamieńskiego (samochody zejdą poniżej poziomu terenu), ale druga inwestycja nie będzie finansowana ze środków kredytowych Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju oraz Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przewiduje się także wdrożenie programu Obszarowego Sterowania Ruchem Drogowym, co przyniesie pierwszeństwo dla szybkiego tramwaju na wszystkich jednopoziomowych skrzyżowaniach.
Administratorem i nadzorcą projektu "Krakowski Szybki Tramwaj" ma być Agencja Rozwoju Miasta. Zakłada się, że gmina utworzy "Spółkę ds. Infrastruktury Szybkiego Tramwaju", której głównym celem będzie "odzyskanie" znacznej części podatku VAT, koniecznego do zapłacenia przy pracach budowlanych (wartość tego podatku szacuje się na 87 mln zł). Po załatwieniu wszystkich
tramwajowy będzie się odbywał pod ziemią) i Wielicka - Nowosądecka - Kamieńskiego (samochody zejdą poniżej poziomu terenu), ale druga inwestycja nie będzie finansowana ze środków kredytowych Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju oraz Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przewiduje się także wdrożenie programu Obszarowego Sterowania Ruchem Drogowym, co przyniesie pierwszeństwo dla szybkiego tramwaju na wszystkich jednopoziomowych skrzyżowaniach.<br>Administratorem i nadzorcą projektu "Krakowski Szybki Tramwaj" ma być Agencja Rozwoju Miasta. Zakłada się, że gmina utworzy "Spółkę ds. Infrastruktury Szybkiego Tramwaju", której głównym celem będzie "odzyskanie" znacznej części podatku VAT, koniecznego do zapłacenia przy pracach budowlanych (wartość tego podatku szacuje się na 87 mln zł). Po załatwieniu wszystkich
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego