Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.31 (26)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Dlaczego więc nie stosuje się innych środków, np. piasku? - Koszty użycia mieszanek piaskowo-solnych byłyby dużo wyższe, bo taki środek jest mniej skuteczny i trzeba by ulice posypywać częściej - tłumaczy Michał Hamryszak, dyrektor Zarządu Oczyszczania Miasta. - Kłopotem byłoby również usuwanie piasku z ulic i studzienek kanalizacyjnych.
Skoro więc jedynie sól jest w stanie szybko poradzić sobie ze śniegiem zalegającym na ulicach, my informujemy, jak radzić sobie z samą solą. Oto rady naszych ekspertów.

Kazimierz Wyszyński (54 l.), właściciel warsztatu lakierniczego:
"Ta korozja to skutek soli"
A można było jej uniknąć. Wystarczy oddać auto do warsztatu, w którym części najbardziej narażone, czyli podwozie, progi
Dlaczego więc nie stosuje się innych środków, np. piasku? &lt;q&gt;- Koszty użycia mieszanek piaskowo-solnych byłyby dużo wyższe, bo taki środek jest mniej skuteczny i trzeba by ulice posypywać częściej&lt;/&gt; - tłumaczy Michał Hamryszak, dyrektor Zarządu Oczyszczania Miasta. &lt;q&gt;- Kłopotem byłoby również usuwanie piasku z ulic i studzienek kanalizacyjnych.&lt;/&gt;<br>Skoro więc jedynie sól jest w stanie szybko poradzić sobie ze śniegiem zalegającym na ulicach, my informujemy, jak radzić sobie z samą solą. Oto rady naszych ekspertów.<br><br>Kazimierz Wyszyński (54 l.), właściciel warsztatu lakierniczego:<br>&lt;tit1&gt;"Ta korozja to skutek soli"&lt;/&gt;<br>A można było jej uniknąć. Wystarczy oddać auto do warsztatu, w którym części najbardziej narażone, czyli podwozie, progi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego