Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
do uzyskania władzy w społeczeństwie, w którym toczy się ciągła walka o zdobycie pozycji. Posiadanie dużej ilości pieniędzy uważają za środek do zapewnienia sobie wysokiego statusu społecznego. Dbają o swój wygląd zewnętrzny i wykazują zainteresowanie sportem i modą. Zakupów dokonują w specjalistycznych sklepach i butikach. Chętnie kupują produkty luksusowe, co jest związane z eksponowaniem statusu społecznego.
Grupa "greenest" - ludzie w wieku 30-40 lat, stanowiący ok. 8% ludności: protest - młodzi przedstawiciele inteligencji, dążący do niezależności, pioneer - młoda, dobrze sytuowana i bardzo tolerancyjna inteligencja; ludzie o dużej wrażliwości na sprawiedliwość społeczną,
Grupa "euromilitants" - ludzie w średnim wieku, o udziale ok. 10%: scout - tolerancyjni
do uzyskania władzy w społeczeństwie, w którym toczy się ciągła walka o zdobycie pozycji. Posiadanie dużej ilości pieniędzy uważają za środek do zapewnienia sobie wysokiego statusu społecznego. Dbają o swój wygląd zewnętrzny i wykazują zainteresowanie sportem i modą. Zakupów dokonują w specjalistycznych sklepach i butikach. Chętnie kupują produkty luksusowe, co jest związane z eksponowaniem statusu społecznego.<br>Grupa "greenest" - ludzie w wieku 30-40 lat, stanowiący ok. 8% ludności: protest - młodzi przedstawiciele inteligencji, dążący do niezależności, pioneer - młoda, dobrze sytuowana i bardzo tolerancyjna inteligencja; ludzie o dużej wrażliwości na sprawiedliwość społeczną,<br>Grupa "euromilitants" - ludzie w średnim wieku, o udziale ok. 10%: scout - tolerancyjni
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego