Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
8.
Wartość wynikająca ze stanów emocjonalnych oraz uczuciowych odnoszących się do obiektu.
Sposób, w jaki tworzona jest wartość związana z elementami obrazu produktu, wpływa lub może wpływać na wybór środków określających rodzaj zapisu argumentacji komunikatu reklamowego. Jeśli staje się on dominantą formalną wiadomości - prowadzi do powstania komunikatu, którego przesłanie nie jest związane z jakością cech produktu, ale ze sposobem tworzenia przesłanki, decydującej o stosunku odbiorcy wobec niego. Często sposób powstawania ocen własności produktu jest równoważny z opisem prezentacji tych cech, które posiadają już silnie określone cechy motywacyjne, a do których stosunek odbiorcy cechuje

wysoka konsolidacja oraz pewność. W reklamie utrwalanej drukiem sposób
8. <br>Wartość wynikająca ze stanów emocjonalnych oraz uczuciowych odnoszących się do obiektu. <br>Sposób, w jaki tworzona jest wartość związana z elementami obrazu produktu, wpływa lub może wpływać na wybór środków określających rodzaj zapisu argumentacji komunikatu reklamowego. Jeśli staje się on dominantą formalną wiadomości - prowadzi do powstania komunikatu, którego przesłanie nie jest związane z jakością cech produktu, ale ze sposobem tworzenia przesłanki, decydującej o stosunku odbiorcy wobec niego. Często sposób powstawania ocen własności produktu jest równoważny z opisem prezentacji tych cech, które posiadają już silnie określone cechy motywacyjne, a do których stosunek odbiorcy cechuje<br>&lt;page nr=97&gt;<br> wysoka konsolidacja oraz pewność. W reklamie utrwalanej drukiem sposób
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego