Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
czasie których następuje stopniowe pogłębianie poziomu przetwarzania kodowanych informacji, aż do osiągnięcia poziomu pozwalającego na pełne przetwarzanie informacji na poziomie cech semantycznych. W stadium informacyjno-perswazyjnym następuje tworzenie interpretacji treści wiadomości odnoszących się do indywidualnych doświadczeń odbiorcy. Może także następować planowanie działań w stosunku do produktu lub marki.
Stadium przypominające jest związane z redukcją procesu zapominania utrwalonych w poprzednich etapach treści, a także utrzymaniem kontynuacji przebiegu procesu komunikacji, aż do rozpoczęcia kolejnej kampanii reklamowej związanej z tym samym głównym desygnatem. Warto pamiętać, że osłabianie procesu zapominania informacji istotnych dla wizerunku produktu lub marki jest równie istotną funkcją reklamy, jak jej cele podstawowe
czasie których następuje stopniowe pogłębianie poziomu przetwarzania kodowanych informacji, aż do osiągnięcia poziomu pozwalającego na pełne przetwarzanie informacji na poziomie cech semantycznych. W stadium informacyjno-perswazyjnym następuje tworzenie interpretacji treści wiadomości odnoszących się do indywidualnych doświadczeń odbiorcy. Może także następować planowanie działań w stosunku do produktu lub marki. <br>Stadium przypominające jest związane z redukcją procesu zapominania utrwalonych w poprzednich etapach treści, a także utrzymaniem kontynuacji przebiegu procesu komunikacji, aż do rozpoczęcia kolejnej kampanii reklamowej związanej z tym samym głównym desygnatem. Warto pamiętać, że osłabianie procesu zapominania informacji istotnych dla wizerunku produktu lub marki jest równie istotną funkcją reklamy, jak jej cele podstawowe
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego